מדהים מה שאפשר לעשות, לגלות ולמצוא באינטרנט. רשת האינטרנט שינתה את חיינו, וכל הגישה למאגרי מידע שימושי ויעיל הופכת להיות הרבה יותר פשוטה, קלה ונעימה. זה כולל כמובן למצוא מספרי טלפון, פרטי מידע, כתובות פיזיות וגישה לאתרי אינטרנט של סניפים, חברות וארגונים שונים הפועלים בארץ ובעולם.מהיום תוכלו בקלי קלות למצוא את כל השירות לצרכן ולתושב – והכל בקליק אחד – שירות בקליק, האתר המאגד המון רשומות של פרטי מידע רלוונטיים, עדכניים ושימושיים לצרכן ולתושב בישראל. כבר לא צריך לחפש במדריכים וספרי טלפונים, לא במגזינים, עיתונים ושבועונים – כי הכל נמצא כאן, ועוד הרבה יותר מזה!
כיצד להשיג את מה שאתם צריכים משירות הלקוחות?
לפנות ולקבל שירות לקוחות מחברה מסוימת, למשל פניה אל שירות לקוחות טורקיש איירליינס כדי לקבוע טיסה או שירות הלקוחות של סניף הבנק שלכם כדי לבצע פעולה מסוימת בחשבון, צריך לדעת באיזו גישה לפנות אם אנחנו רוצים להשיג את זה בצורה הכי טובה ויעילה שיש, מבלי לבזבז יותר מדי זמן ובסוף להתאכזב משירות לקוחות מקרטע.
יש יותר מדרך אחת לקבל שירות
לפעמים יהיה הכרחי ליצור קשר טלפוני ולבקש נציג שירות, כיוון שיש לא מעט פעולות שעדיין צריך בשבילן הרשאה מצד גורם אנושי. אך בשנים האחרונות חברות וארגונים פועלים בגישה יותר דיגיטלית ואוטומטית, מה שאומר שיש המון פעולות שניתן לבצע אונליין או ללא נציג שירות אמיתי. למשל, פניה באתר הבית של אותה חברה או עסק דרך צ'ט רובוטי, או פשוט לשלוח מייל או הודעת וואצאפ עסקית. כיום יש יותר מדרך אחת לקבל שירות לקוחות – שירות לקוחות טורקיש איירליינס, שירות לקוחות מחברת הגז שלכם ועוד – מלבד מספר טלפון!
כיצד לדבר עם נציג השירות בצורה אופטימלית?
במידה ואתם צריכים לפנות ישירות למוקד הטלפוני, חשוב מאוד לשמור על אסרטיביות מצד אחד, אך גם לכבד ולשמור על נימוס מצד שני גם אם אתם חסרי סבלנות או לקוחות מאוכזבים מהמוצר או השירות. נכון, זה קשה אבל זה משתלם יותר לכם מאשר להם. כאשר לקוח פונה בצורה מנומסת ומאופקת מול נציג השירות, הוא מצידו יאות להציע שירות טוב יותר ואפקטיבי יותר. מה לעשות, כולנו בני אדם ולכולנו יש דחפים ומונעים מרגשות, גם נותני שירות שיכולים לאבד את זה.
כל המידע שאתם באמת צריכים במקום אחד
באתר שירות בקליק יש המון פרטי מידע נוספים בנוגע לפעילויות של ארגונים ותאגידים שיכולים להיות מאוד שימושיים. למשל, שנת הקמה, סטטוס פעילות, שאלות ותשובות נפוצות באותו נושא ועוד. אם למשל אתם רוצים לקבל יותר מידע, תמיד תוכלו לקבל הפניה אל אתר הבית של אותו גוף. משם כבר תוכלו לבצע מגוון פעולות נוספות שישמשו אתכם בצורה טובה יותר.