המבנים מספקים מסגרת למבנה ותמיכה לרצפות, לתקרות ולגג. סוג המבנה יהיה תלוי בגודל המבנה, צורתו ושימושו. ניתן לחלק את תהליך התכנון של מבנים אלו לשני שלבים: תכנון ראשוני ותכנון סופי. התכנון המקדים כולל בחירת אתר, איסוף נתונים, ניתוח מבנים קיימים באזור וגורמים נוספים אשר עשויים להשפיע על ביצועי המבנה החדש. התכנון הסופי כולל שרטוטי בנייה וכן הערכות עלויות על מנת להבטיח שהפרויקט עומד בדרישות התקציב.
ישנם ארבעה מבנים בסיסיים:
- מסגרת: מסגרת נבנית על ידי הרכבת איברים מבניים ליצירת חלל פתוח.
- מסגרת קשיחה: היא מורכבת מעמודים עם קורות או קורות התומכות בקורות אופקיות הנקראות קורות.
- מסגרת חצי קשיחה: זוהי מערכת מבנית המשלבת תכונות של מסגרות קשיחות וגמישות כאחד.
- מסגרת גמישה: למבנה מסוג זה אין עמודות אנכיות. הוא מסתמך על קירות או תומכים חיצוניים אחרים ליציבותו הרוחבית
הסוג הנפוץ ביותר של הנדסה אזרחית הוא בניית כבישים וגשרים. טעות נפוצה לגבי הנדסה אזרחית היא שהיא עוסקת רק במבני בטון. מהנדסים אזרחיים אחראים גם על תכנון מבנים, מתקני טיפול במים, סכרים ותחנות כוח.
לחזק מבנים
על מנת לחזק מבנים, מהנדסים בוחנים חומרים חדשים שניתן להשתמש בהם לבניית גשרים חזקים יותר. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות ננו-צינוריות פחמן. ננו-צינורות פחמן הם סוג של חומר העשוי מיריעות מגולגלות של גרפן בעובי אטום אחד בלבד. החוזק והגמישות של היריעות הללו הופכות אותן למושלמות לבניית גשרים ומבנים אחרים, אך הבעיה היא שהן יקרות לייצור.
מהנדסים ב-MIT עבדו על טכניקה חדשה ליצירת ננו-צינוריות פחמן הנקראת "גלגול" שניתן לעשות עם חומרים פחות יקרים כמו פולימרים או נייר. חיזוק מבנים מחיר הוא דרך להציע יותר ערך ללקוחות שלך ולספק להם את החוויה הטובה ביותר האפשרית. מבנה המחיר של המוצר או השירות שלך צריך לשקף את הערך שהוא מציע ללקוח שלך. כאשר אתה מציע יותר, הלקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר. מבנה מחירים חזק הוא עמוד השדרה של עסק חזק.
מבנה מחירים חזק הוא עמוד השדרה של עסק חזק. זה יכול להיות קשה להקמה ולתחזק, אבל זה יבטיח שאתה מסוגל להצמיח את החברה שלך ביציבות. זה גם יקל על הלקוחות שלך להבין על מה הם משלמים. מבני תמחור הם חלק מכריע בעסק. הם עוזרים בקביעת העלות של מוצר או שירות, וכמה רווח מופק ממנו. מבני מחיר צריכים להיות מתוכננים בצורה כזו שהם לא רק רווחיים לחברה אלא גם אטרקטיביים עבור הלקוחות. לדוגמה, אתה יכול להציע הנחות ללקוחות שקונים יותר ממוצר או שירות אחד בו-זמנית. זה לא רק יגדיל את ההכנסה שלך אלא גם ישמח את הלקוח שלך!